芒果木乃伊

胸有激雷,而面如平湖者,可拜为上将军!
Jocelin - Leddra Chapman

未果寻病终:

So you crossed the line, how’d u get that far?

就这样你越界了,你怎么会走的这么远

Thought u give it a try .

我本以为你只是试一试

tell me was it worth at all of the rouse u had beneath it all?

告诉我长久以来我们的一切争吵值得吗?

So u have ur arms wrapped around ur lily,

你的双臂紧紧裹住双眼

Shall I try to pretend like it’s so fine,and I haven’t been losing sleep at all?

我该尽量假装一切都好吗,还有我未曾辗转难眠

And did u think of me before u fell so farbelow the line that u drew up for yourself?

你自己画下界限,而你远远越过它时,曾想到我吗?

As i look at you now ,

现在当我望向你

i feel like walking away from all of the pain you throw on my way .

我只想从你丢给我的种种痛苦中一走了之

And everybody watching saw me fall .

围观的每个人都看到我的崩溃

so, I was in love with u just now.

所以此刻我不要再爱你了

so u flushed a smile,

你向我微微一笑

how’s that working now?

那是怎样发生的?

U can draw everything and everyone around.

你掌控周围的人和事

Was it worth all the things u lost?

这值得你失去的全部吗?

U know, it’s too cold inside to stay with u here,

你该知道和你呆在这儿我心生冷意

when all u do is try to stop me from fear.

当你所做所为全是为了不要让我觉得

u’re like u’re not even here!

你甚至根本不在这儿

This is so unlike u right now

现在当我望向你

i feel like walking away from all of the pain you throw on my way .

我只想从你丢给我的种种痛苦中一走了之

and everybody watching saw me fall .

围观的每个人都看到我的崩溃

so, I was in love with u just now.

所以我不要再爱你了

I wish I never met u right now

此时我多希望从未与你相遇

This is so unlike u right now

此刻你一点也不像你

U ‘re someone else

是另一个人了

U are u oooohhh

你是谁?

And as i look at you now ,

现在当我望向你

i feel like walking away from all of the pain you throw on my way .

我只想从你丢给我的种种痛苦中一走了之

and everybody watching saw me fall .

围观的每个人都看到我的崩溃

so, I was in love with u just now.

所以我不要再爱你了

I’m so, I’m in love with u right now.

偏偏,我现在还是爱着你啊


评论

热度(32)